To było okropnie trudne i nadal nie jestem w 100% pewna swojego wyboru. Jest to top 8 najlepszych filmów animowanych, które uwielbiałam w dzieciństwie i zawsze będę czuć do nich sentyment.
1.Król lew
2.Epoka lodowcowa
3.Mustang z dzikiej doliny
4.Mój brat niedźwiedź
5.Potwory i spółka
6.Gdzie jest Nemo?
7.Mulan
8.Zakochany kundel 2: Przygody Chapsa
Miło było tworzyć tego posta, wróciłam na chwile do tych filmów i dzieciństwa. Chciałabym bym się cofnąć w czasie i znowu nałogowo oglądać filmy animowane i kreskówki xd.
Pani Depp
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz